RABAT -10% NA KAŻDE NASZE ZAMÓWIENIE Z OFERTY złożone internetowo!



Legenda: 1. Jak otrzymać rabat?
2. Co po dostaniu wycen?
3. Sposoby płatności.

 


1. Jak uzyskać rabat?

Wystarczy wypełnić prosty formularz online! 

Nasi specjaliści odeślą odpowiedź, z wyceną ktora będzie zawierać:

- koszt zamówionych produktów,
- montaż, (jeśli chciałbyś montaż, proszę poinformuj nas o tym)
- dostawę, 
- a także wliczony rabat.


 

 

 

 

 Jak to zrobić?

Aby zapytać, o wycenę towaru lub złożyć zamówienie należy:

1. Przejdź na stronę wybranego zestawu mebli. (SilverAgatMorena lub Tuluza)

2. Kliknij, w ikonę koszyka przy interesującym Cię produkcie.

3. Następnie wybierz ilość sztuk, kolor i kliknij przycisk „Dodaj do zapytania

lub możesz też:

Kliknąć w produkt, aby uzykać więcej informacji o nim, a następnie wybierać ilość sztuk, kolor i kliknąć przycisk „Dodaj do zapytania”.
4. Wybrane produkty dodają się do listy w koszyku w prawym górnym rogu.

 

 Jak to zrobić?
Aby zapytać, o wycenę towaru lub złożyć zamówienie należy:
1. Przejdź na stronę wybranego zestawu mebli. (Silver, Agat, Morena lub Tuluza)
2. Kliknij, w ikonę koszyka przy interesującym Cię produkcie.
3. Następnie wybierz ilość sztuk, kolor i kliknij przycisk „Dodaj do zapytania”
lub możesz też:
Kliknąć w produkt, aby uzykać więcej informacji o nim, a następnie wybierać ilość sztuk, kolor i kliknąć przycisk „Dodaj do zapytania”.4. Wybrane produkty dodają się do listy w koszyku w prawym górnym rogu.
 

Żeby wysłać do nas zapytanie wystarczy kliknąć, w ikonę koszyka i wybierać opcję „Zobacz koszyk” - Tutaj możesz jeszcze zmodyfikować swoje zamówienie lub ponownie zobaczyć opisy produktów.

 

Na koniec poprosimy Cię jeszcze o podanie swojego imienia, miejscowości, do której (w przypadku zamówienia) dostarczany będzie towar oraz Twojego adresu e-mail i numeru telefonu (abyś my się mogli z Tobą skontaktować).

 

Ostatnia operacja jaką musisz wykonać, to kliknięcie przyciskuWyślij”.

Zgodnie z obietnicą, postaramy się przesłać wycenę tak szybko, jak to tylko możliwe. Jednak prosimy o cierpliwość, w weekendy i dni wolne od pracy, wówczas nie pracujemy. Jeśli zależy Ci na natychmiastowej odpowiedzi możesz również zadzwonić do nas pod nr 32-210-60-33
Biuro czynne w dni robocze, w godzinach: 6:30-14:30 


 2. Dostałeś wycenę i co dalej?

Jeżeli akceptujesz warunki wyceny, odeślij maila zwrotnego na biuro@mebleodnowa.pl załącz pdf, a w temacie wpisz "zamawiam". 
Widzisz jakie to proste? No to działaj!


 

3. Sposoby płatności:

1. Mogą państwo zapłacić u nas, w biurze - 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 65.

2. Wystawiamy dla was proformę i na podstawie niej, wykonujecie Państwo przelew.

3. Mamy możliwość płatności gotówką przy odbiorze zamówienia w dzień dostawy, nasz kierowca jest do tego uprawiony.